donderdag 7 juli 2011

How can you stay outside, there is a beautiful mess inside.

Tumblr_lfai87ennq1qg6dtpo1_500_large
Geen foto's van mijn outfit of iets anders bijzonders want ik zit gewoon in mijn joggingbroek en vest achter de computer (: Vakantie he? Nee, ik ben nu bezig om een print op een hempje/jurkje van de HEMA te strijken, ofnouja, even wachten totdat de inkt is gedroogd. Mijn eerste vel was mislukt omdat ik hem perongelijk aan de verkeerde kant had geprint, ik weet nu ook niet of ik hem kan gebruiken of niet. Ik probeer het wel 's (:
Verder heb ik Dr. Martens gekocht, zwart mat. Eerst vond ik ze echt verschrikkelijk, maar je kan ze zo leuk combineren en het schijnt ook dat ze verschrikkelijk lekker zitten. Dus maar een 'gokje' wagen.
liefs,


2 opmerkingen:

  1. Luek, ik zou ook nog wel eens een hempje/truitje willen pimpen met een print op transferpapier. Wat voor plaatje ga je er op strijken?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga er een plaatje van een wolf op strijken, maar heb ook al andere pictures bewerkt die ik er graag op wil (;

    BeantwoordenVerwijderen

Volgers